投稿

5フォロワー フォローする
0
Avatar

Got RIPPED OFF $39.99

I bought and paid for a RealPlayer16plus by clicking http://www.downloadfreeplayers.com/realplayer/realplayer-why.php

Downloaded and installed the file they sent me which is the basic player16.

I tried to log in using my email adddress and password because I read that how you get to use the plus gold features but RealPlayer keeps saying I using the wrong email address and or password. I 'm not using either wrong or how else would I be able to log in here and post this message.

Nice way to rip people off, that their money and then tell them they are using a wrong email address or password, thus not providing the features said customer paid for.

First of all, I was told I was buying a RealPlayer16PlusGold, not an online version of it that I have to log into real networks just to use feathers online that I want to be able to use off line.

I'm going to contact my credit card company tomorrow/today and tell them to remove the charge from my bill.

Bruce Cissell

ログインしてコメントを残してください。

5件のコメント

0
Avatar

I've sent a message to the email address associated with your account. Please respond and we'll go from there.

Nagarajan Murthy 0 票
コメントアクション Permalink
0
Avatar

Just making sure I can still log in using my email address and password I used to purchase a RealPlayer16PlusGold as advertised on the page at http://www.downloadfreeplayers.com/realplayer/realplayer-why.php which clearly says you are buying a RealPlayer16PlusGold edition and not a RealPlayer18plus you are trying offer me instead of what you advertised I was buying. Can't use a RealPlayer18plus on my old computer with Windows XP and thus why I thought I was buying a RealPlayer16PlusGold edition. You tell me records show I purchased a RealPlayer18Plus for $39.99 when it clearly shows links to a RealPlayer16PlusGold in two locations on the page I ordered from, that I provided a link to above and the same page I was directed to by Real Networks.

Do you have an answer to why I can't get what I ordered and payed for?

Do you have any idea why my user name and password work on this help forum but doesn't work when I try to look into Real Networks through the RealPlayer16Basic I have on my computer.?

Totally disappointed customer.

Bruce

Bruce Cissell 0 票
コメントアクション Permalink
0
Avatar

Hello Bruce,

We sent a reply to your email address, which hopefully you received. The link from which you made your purchase was not an authorized distributor of RealPlayer. We have refunded your purchase since you will not be able to use RealPlayer 18 on your Windows XP computer. We are no longer selling RealPlayer 16 Plus and it is not possible for new customers to create accounts on the basic version of RealPlayer 16.

I apologize for this poor experience. We will follow up with the other website regarding their inaccurate advertisement.

Larisa Moore 0 票
コメントアクション Permalink
0
Avatar

pay pal sent you 39.99 for some thing i did not order,,pay pal sent me a e-mail that the issue was resolved and you refunded my money but they never posted it,,now they say you did not refund my money either you  or pay pal has my money and i want it back,,please look in to tis matter   this is from charles pilcher at chadon@kcnet.com

charles pilcher 0 票
コメントアクション Permalink
0
Avatar

Hello Charles,

I've sent a message to the email address associated with your account. Please respond and we'll go from there.

Viswanathan S 0 票
コメントアクション Permalink